Kolektiv Ateliér Duchů vstoupil do herního
inkubátoru s projektem digitální hry Repeat, na které pracují
absolventi Ateliéru herních médií, FaVU VUT s přímou vazbou na současné studentky a studenty...
více...
Máte tým a zakládáte herní start-up? Jste začínající vývojáři nebo mladá firma s rodícím se projektem? Hledáte podporu, know-how a lidi, co tomu třeba rozumí? Inkubátor vám poskytne zázemí, vzdělání i mentoring. Budete v něm mít prostor nakopnout svoje gamedev dovednosti, ale jeho hlavním tématem je podnikání v herním vývoji. Pomůže překonat počátečních překážky a rychleji se dostat na světovou mapu.
Kolektiv Ateliér Duchů vstoupil do herního
inkubátoru s projektem digitální hry Repeat, na které pracují
absolventi Ateliéru herních médií, FaVU VUT s přímou vazbou na současné studentky a studenty...
více...
Tým vznikl o dva roky dříve v kurzu Game Development na FI MUNI. Za dobu naší existence jsme se věnovali jen jednomu
projektu, hře Wandering Sandman, na které chceme v inkubátoru dále pracovat...
více...
Náš tým se skládá ze čtyř členů. Dva programátoři, jeden 3D artist a jeden v roli designer / team leader. Toto uskupení
vzniklo v rámci předmětu Game Developement na FI MUNI...
více...
Tým vznikl při studiu na FI MUNI v rámci předmětu Game Development, kde jsme také začali pracovat na hře Omnibullet…
více...
Tým se skládá z jednoho programátora, zvukaře a jedné 2D/3D grafičky. Vznikl díky studentskému hernímu projektu ‒ Klubu
herní tvorby, díky kterému jsme se poté dostali ke tvorbě vícero menších her...
více...
Bezbariérové herní studio Kikiriki Games na podzim 2021
založili Jana a Miloš Kuklovi. Jejich motivací je rozšíření
nedostatečné nabídky blind friendly mobilních her...
více...
Náš tým se sestává z absolventů a učitelů ateliéru Tvorby počítačových her na SŠUM v Brně, v rámci kterého doposud vzniklo několik gamejamových a osobních herních projektů…
více...
Studio se profiluje jako tvůrce nezávislých her s vizí pozitivního dopadu na hráče. Naší hlavní ambicí je tvořit hry, které kombinují edukační aspekty se zábavou…
více...
Dvoučlenné herní studio, které má velkou vášeň pro tvorbu inovativních her, se po vydání svého debutového titulu Ministry of Broadcast vrací na scénu s novým projektem…
více...
Kolektiv Ateliér Duchů vstoupil do herního inkubátoru s projektem digitální hry Repeat, na které pracují absolventi Ateliéru herních médií, FaVU VUT s přímou vazbou na současné studentky a studenty...
Krátkodobý cíl tak představuje dokončení a vydání rozpracované hry Repeat. Ta reprezentuje sugestivní sci-fi z pohledu první osoby a lze ji charakterizovat jako puzzle platformer. Sledujeme zde dobrodružství bezhlavé hrdinky, která ovládá schopnost zopakovat prostor, ve kterém se aktuálně nachází.
Dlouhodobý cíl týmu se naopak nese v duchu návazného projektu, který teprve přijde a budou v něm zužitkovány dovednosti získané během vývoje hry Repeat na půdě herního inkubátoru.
Tým vznikl o dva roky dříve v kurzu Game Development na FI MUNI. Za dobu naší existence jsme se věnovali jen jednomu projektu, hře Wandering Sandman, na které chceme v inkubátoru dále pracovat...
Wandering Sandman si prošel dvěma prototypy a momentálně jsme začali pracovat na třetím. V této iteraci jsme se rozhodli klást důraz na příběh, ve kterém předestřeme před hráče různá dilemata. S těmi se bude hráč muset vypořádat jako zahradník na vesmírné stanici za pomoci zpívajících květin. Kromě klasických herních mechanik chceme ve hře netradičním způsobem využít hudbu a krátké filmy.
Náš tým se skládá ze čtyř členů. Dva programátoři, jeden 3D artist a jeden v roli designer / team leader. Toto uskupení vzniklo v rámci předmětu Game Developement na FI MUNI...
Naše hra s pracovním názvem Smithonia je párty hra pro až 4 hráče v lokalním coop módu. Hra je zasazena do fantasy světa. Hráči se zmocní ovládání zvířecích kovářů a jejich úkolem je v časovém limitu dané úrovně vykovat zbraně a prodat je dobrodruhům.
Cílem naší účasti v inkubátoru je dostat hru na trh, preferovaně na platformu Steam.
Tým vznikl při studiu na FI MUNI v rámci předmětu Game Development, kde jsme také začali pracovat na hře Omnibullet…
Omnibullet je první puzzle defense hra ‒ hra kombinující prvky puzzle a tower defense. Hráč se ujímá role architekta výrobních linek v Omnibullet Inc. a dostává na starost poslední fázi výroby ‒ nabíjení baterií. Celý proces se točí kolem energetických kulek ‒ ty putují mezi speciálními věžemi, které modifikují jejich vlastnosti, až nakonec předají svou energii zasažené baterii. Cílem hráče je uvádět do provozu co nejefektivnější systémy věží.
V rámci inkubátoru bychom chtěli vydat demo nebo ideálně i plnou verzi hry.
Tým se skládá z jednoho programátora, zvukaře a jedné 2D/3D grafičky. Vznikl díky studentskému hernímu projektu ‒ Klubu herní tvorby, díky kterému jsme se poté dostali ke tvorbě vícero menších her...
Do inkubátoru jsme vstoupili na začátku vývoje naší první komerční zatím nepojmenované hry. Dáváme velký důraz na grafiku a příběh, čímž bychom chtěli oslovit hráče všech věkových kategorií.
Díky inkubátoru bychom se chtěli seznámit s tím, co obnáší nezávislý herní vývoj a zároveň dostat náš projekt do demo fáze.
Bezbariérové herní studio Kikiriki Games na podzim 2021 založili Jana a Miloš Kuklovi. Jejich motivací je rozšíření nedostatečné nabídky blind friendly mobilních her...
Důležitým tématem pro Kikiriki Games je inkluze zrakově handicapovaných do intaktní společnosti. Zaměřuje se na vývoj mobilních her přístupných pro všechny hráče bez ohledu na jejich případná omezení. Část týmu tvoří lidé se zrakovým postižením ‒ studio se snaží ukazovat, že nevidomí mohou často pracovat na stejných pozicích jako jejich vidomí kolegové.
Studio má za sebou úspěšné vydání audio hry To the Dragon Cave a pracuje na kvízové mobilní hře The Brave Brain. Její vydání v 2. polovině roku 2023 je cílem, který si studio stanovilo pro svoji účast v Herním inkubátoru.
Náš tým se sestává z absolventů a učitelů ateliéru Tvorby počítačových her na SŠUM v Brně, v rámci kterého doposud vzniklo několik gamejamových a osobních herních projektů…
Maturitní práce jedné z absolventek nás nadchla natolik, že jsme se s ní rozhodli přihlásit do herního inkubátoru a rozpracovat demo hry do finální podoby.
The Last Birdsong je příběhová 2D plošinovka o zraněném mláděti sýkorky, které po přežití lesního požáru hledá svoji ztracenou rodinu. Hra je zasazena do blízké budoucnosti, v níž je příroda i lidská společnost výrazně ovlivněna následky klimatické krize. V tvorbě se zaměřujeme na ručně kreslenou stylizaci, vyprávění beze slov, hravé sýkorčí puzzly a platforming.
Studio se profiluje jako tvůrce nezávislých her s vizí pozitivního dopadu na hráče. Naší hlavní ambicí je tvořit hry, které kombinují edukační aspekty se zábavou…
Skrze příběh a netradiční vizuální zpracování chceme poskytnout hráčům příležitost k zamyšlení, osobnímu rozvoji a inspiraci.
Aktuální hra "Hlína" sice vypráví o pracovních povinnostech, ale jedná se o příběhovou adventuru, nikoliv hororovou hru. Její hlavní postava hledá své místo ve světě plném společenských problémů. Většina herního prostředí vzniká naskenováním modelů a hráč tak poprvé může prozkoumávat 3D prostor a 3D animace postav z keramické hlíny.
Dvoučlenné herní studio, které má velkou vášeň pro tvorbu inovativních her, se po vydání svého debutového titulu Ministry of Broadcast vrací na scénu s novým projektem…
Naší novou hrou chceme hráčům rozvířit jejich fantazii. Její hlavní myšlenka je založena na tvorbě humorných obličejů pomocí předmětů skrytých ve scéně. Nevšední herní zážitek by hráčům měl poskytnout možnost vyjádřit svou kreativitu a zároveň se s ostatními pobavit nad vlastními výtvory.
KUMST kreativní hub Brno
Údolní 495/19, 602 00 Brno
Gamebaze - Copyright 2022-2023 © Herní Klastr & JIC | Made with in #BRNOREGION